Het verwerken en archiveren van binnengekomen post, interne documenten en facturen is binnen veel organisaties een arbeidsintensief proces. U kunt deze processen aanzienlijk vereenvoudigen met een slimme documentmanagement oplossing.
Met onze geïntegreerde oplossing kunt u het verwerkingsproces van binnengekomen facturen, inkooporder gerelateerde facturen en kostenfacturen volledig automatiseren. De besparing op bewerkingstijd loopt op tot 70% in FTE’s.
De highlights:
Niet alleen verkort u met een slimme document management oplossing de totale doorlooptijd, u raakt ook geen facturen meer kwijt in het goedkeuringsproces en u heeft te allen tijde inzicht in de status.
Microsoft Dynamics 365 Business Central (voorheen Dynamics NAV) biedt standaard functionaliteit voor het automatiseren van uw uitgaande documentenstroom.
E-invoicing biedt de volgende toegevoegde waarde:
U verlaagt de kosten binnen uw organisatie die verbonden zijn aan papier, verwerking en verzending. Dankzij elektronische facturatie worden uitgaande facturen bovendien sneller betaald en heeft u een betere controle.
Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.
Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!