Offline & Online Sales

Kiosk

De winkelstraat is voor consumenten lang niet meer het enige kanaal voor oriëntatie en aankopen. Consumenten kopen en oriënteren zich op allerlei mogelijke manieren, zowel online als offline. Een kiosk in uw winkel of showroom kan daarbij meer aandacht voor uw merk generen en biedt uitkomst als extra verkooppunt voor uw klanten.

Naast de draagbare kiosks om artikelen en sites te tonen, zijn er ook al de selfservice kiosks, waarbij direct afgerekend kan worden. Een kiosk helpt uw klanten om snel een artikel te vinden, ook als de juiste kleur bijvoorbeeld even niet op voorraad is in de winkel. Door barcodes van een artikel voor de camera te houden herkent de kiosk direct het artikel en toont de artikelpagina. Na de juiste selectie, van zowel kleur als maat, kan dit direct afgerekend worden; zowel online als in de winkel. De kiosk kent daarbij rechten en instelbare beperkingen om mogelijk misbruik te voorkomen.

Een paar overige voordelen van kiosk marketing:

  • Hoge mate van zichtbaarheid van uw merk en producten;
  • Meer verkoopmogelijkheden en locaties;
  • Meer contactmogelijkheden met uw klanten;
  • Flexibele openingstijden en eenvoudig onderhoud.

Meer weten?

Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.

NEEM CONTACT OP

Gratis Demo Aanvragen

Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!