Support dienstverlening

Voor de snelle en efficiënte beantwoording van al uw vragen over Microsoft Dynamics NAV en onze geïntegreerde fashion oplossingen bent u bij onze support desk aan het juiste adres. Onze support medewerker brengt de juiste collega’s in stelling of draagt zelf een oplossing aan. Kortom: de TCOG support afdeling is hét aanspreekpunt voor al uw vragen over uw backoffice systeem.

Support overeenkomst

TCOG support is een betaalde dienst die u op basis van nacalculatie kunt afnemen tegen het geldende supporttarief. Nog voordeliger is het om een support overeenkomst, ook wel SLA (Service Level Agreement) genoemd, af te nemen.

De voordelen van een SLA:

  • Snelle responstijd
  • Online vragen melden en inzien
  • Remote Support (bureaublad overname)
  • U betaalt een vast bedrag per jaar (dus geen onverwachte kosten)

Met een SLA bent u altijd verzekerd van degelijke en betaalbare ondersteuning. Uw verzekering dus om uw kritische bedrijfsprocessen te kunnen borgen!

Contact

U kunt onze support afdeling op werkdagen telefonisch +32 (0)3 420 07 10 of per e-mail, helpdesk@tcog.be, bereiken.

TCOG Support Portal

Via deze link kunt u via een ticketsysteem inloggen voor het stellen van vragen aan onze support afdeling.

TCOG Remote Support

Klik hier om remote support (hulp op afstand) te starten.

Meer weten?

Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.

NEEM CONTACT OP

Gratis Demo Aanvragen

Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!