TCOG WINT BEST CUSTOMER STORY AWARD

Op 26 april 2017 ging de jaarlijkse internationale conferentie en expo LS Retail’s conneXion van start in Madrid. LS conneXion richt zich op het delen van ervaringen en oplossingen met collega’s en partners, en dit in het kader van Retail en Hospitality. Naar jaarlijkse gewoonte vindt op de eerste avond van de conferentie de LS Retail award ceremonie plaats voor de best presterende business partners. TCOG ging dit jaar opnieuw naar huis met twee awards: ‘LS Retail Platinum Partner Award 2017’ en ‘Best Customer Story Award 2017’.

Best Customer Story Award

TCOG is trots op het behalen van de ‘Best Customer Story Award 2017’. Samen met onze retail en fashion klant the baby’s corner én mediahuis Antic Media, zijn we samen tot een mooie referentie video gekomen. Deze video geeft een goed beeld van de samenwerking tussen the baby’s corner en TCOG, alsook hoe de geïmplementeerde oplossingen het verschil hebben gemaakt.

De keuze vanuit TCOG om de video te maken met the baby’s corner is te danken aan hun innovatieve concept en de inspirerende belevingswinkel. Dit jaar blikt the baby’s corner terug op 20 jaar bestaan, wat ook zeker even in de kijker mag komen. Over de jaren heen is de winkel vertienvoudigd in omvang en geëvolueerd naar een totaalconcept. Een grote troef van the baby’s corner is dat hun klanten zelf of samen met een medewerker hun geboortelijst kunnen samenstellen aan de hand van tablets in de winkel.

TCOG kijkt alvast uit naar een verdere samenwerking en wil graag mee bouwen aan de transformatie van the baby’s corner naar een winkel van de toekomst. Neem zeker een bezoekje op www.thebabyscorner.be.